اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی
اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی

میلان 3-0 آتالانتا

ستاره برزیلی میلان از اینکه به بازیکنی تاثیرگذار در این تیم تبدیل شده، بسیار خوشحال است. او گفت پس از جدایی از رئال حتی لحظه‌ای به تمام شدن دوران فوتبالی خود فکر نکرد. میلان با درخشش کاکا برابر آتالانتا به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا پس از سه هفته طعم پیروزی را بچشد. کاکا در این دیدار دو گل زد و یک پاس گل داد تا جمع گل‌های خود را با "روسونری" به عدد 101 برساند.

به گزارش ایسنا،این هافبک برزیلی که در میلان به روزهای اوج خود برگشته است پس از پایان بازی در گفت‌وگویی که با روزنامه کوریره دلو اسپورت داشت، گفت: نمی‌دانم چگونه خوشحالی خود را بر زبان آورم. از این که برای باشگاه بزرگی چون میلان بازی می‌کنم بسیار خوشحال هستم و احساس افتخار می‌کنم. در پیروزی میلان برابر آتالانتا سهیم بودم و این مرا بسیار خوشحال می‌کند. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم برای میلان تاثیرگذار باشم.

او افزود: هرگاه صدای تماشاگران را می‌شنوم که نام مرا بر زبان می آورند غرق در شادی می‌شوم چرا که می دانم تشویق آنها از ته قلب است. هواداران میلان را بسیار دوست دارم چرا که آنها همیشه رفتار بسیار خوبی با من دارند. پس از جدایی از رئال مادرید حتی لحظه‌ای به تمام شدن خود فکر نکردم. برای رسیدن به روزهای اوج خود تلاش زیادی داشته‌ام و به این تلاش خود ادامه خواهم داد.

کاکا در سال 2003 از سائوپائولو برزیل جدا شد و به میلان پیوست. او خیلی سریع در این تیم ایتالیایی جا افتاد تا جایی که عنوان بهترین بازیکن جهان را هم به دست آورد. او در سال 2009 با پیشنهاد وسوسه‌ انگیز رئال مادرید مواجه شد و به این تیم پیوست اما در کهکشانی‌ها روزهای تلخی را پشت سر گذاشت و در نهایت تصمیم گرفت تابستان سال گذشته به میلان برگردد. این بازیکن برزیلی در بازگشت به میلان خوب کار کرده و در روزهایی که روسونری بسیار ضعیف ظاهر می‌شود او عملکرد خوبی دارد و بار دیگر به چهره محبوب سن سیرو تبدیل شده است.

میلان فصل کابوس‌واری را در رقابت‌های سری A پشت سر می‌گذارد و بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با 22 امتیاز در رده نازل یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند که این برای تیم پرافتخاری چون میلان اصلا جایگاه شایسته‌ای نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.