اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی
اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی

رئال مادرید 2-0 اوساسونا

رئال مادرید با پیروزی برابر اوساسونا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد بالا برد. در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا سه دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با دو گل اوساسونا را از پیش رو بردارد. گل های رئال مادرید را در این دیدار خانگی کریم بنزما در دقیقه 19 و خسه رودریگز در دقیقه 60 به ثمر رساندند. دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی اوساسونا برگزار می‌شود.

میلان 3-0 آتالانتا

ستاره برزیلی میلان از اینکه به بازیکنی تاثیرگذار در این تیم تبدیل شده، بسیار خوشحال است. او گفت پس از جدایی از رئال حتی لحظه‌ای به تمام شدن دوران فوتبالی خود فکر نکرد. میلان با درخشش کاکا برابر آتالانتا به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا پس از سه هفته طعم پیروزی را بچشد. کاکا در این دیدار دو گل زد و یک پاس گل داد تا جمع گل‌های خود را با "روسونری" به عدد 101 برساند.

به گزارش ایسنا،این هافبک برزیلی که در میلان به روزهای اوج خود برگشته است پس از پایان بازی در گفت‌وگویی که با روزنامه کوریره دلو اسپورت داشت، گفت: نمی‌دانم چگونه خوشحالی خود را بر زبان آورم. از این که برای باشگاه بزرگی چون میلان بازی می‌کنم بسیار خوشحال هستم و احساس افتخار می‌کنم. در پیروزی میلان برابر آتالانتا سهیم بودم و این مرا بسیار خوشحال می‌کند. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم برای میلان تاثیرگذار باشم.

او افزود: هرگاه صدای تماشاگران را می‌شنوم که نام مرا بر زبان می آورند غرق در شادی می‌شوم چرا که می دانم تشویق آنها از ته قلب است. هواداران میلان را بسیار دوست دارم چرا که آنها همیشه رفتار بسیار خوبی با من دارند. پس از جدایی از رئال مادرید حتی لحظه‌ای به تمام شدن خود فکر نکردم. برای رسیدن به روزهای اوج خود تلاش زیادی داشته‌ام و به این تلاش خود ادامه خواهم داد.

کاکا در سال 2003 از سائوپائولو برزیل جدا شد و به میلان پیوست. او خیلی سریع در این تیم ایتالیایی جا افتاد تا جایی که عنوان بهترین بازیکن جهان را هم به دست آورد. او در سال 2009 با پیشنهاد وسوسه‌ انگیز رئال مادرید مواجه شد و به این تیم پیوست اما در کهکشانی‌ها روزهای تلخی را پشت سر گذاشت و در نهایت تصمیم گرفت تابستان سال گذشته به میلان برگردد. این بازیکن برزیلی در بازگشت به میلان خوب کار کرده و در روزهایی که روسونری بسیار ضعیف ظاهر می‌شود او عملکرد خوبی دارد و بار دیگر به چهره محبوب سن سیرو تبدیل شده است.

میلان فصل کابوس‌واری را در رقابت‌های سری A پشت سر می‌گذارد و بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با 22 امتیاز در رده نازل یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند که این برای تیم پرافتخاری چون میلان اصلا جایگاه شایسته‌ای نیست.

پیروزی خانگی رئال با گلزنی رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید در یک دیدار خانگی به برتری رسید. در یک دیدار دیگر از هفته هجدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود قوهای سپید به پایان رسید. به گزارش فارس، شاگردان آنجلوتی در این دیدار توسط کریم بنزما در دقیقه 67 و رونالدو 82 و 90 به گل رسیدند.
رئال مادرید با این پیروزی به امتیاز 44 رسید و ضمن تثبیت جایگاه سوم، همچنان در کورس رقابت با تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید باقی ماند. سلتاویگو نیز با این شکست در امتیاز 16 باقی ماند.

منچستریونایتد 1-0 نورویچ

تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه نوریچ سیتی به سختی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان خود را در کورس مدعیان قهرمانی قرار دهد. تک گل این دیدار را ولبک در دقیقه 57 وارد دروازه میزبان کرد. منچستر یونایتد با این برد 34 امتیازی شد و نوریچ در امتیاز 19 باقی ماند.

Red Devils 3-2 Hul city

Red Devils won Hul city by scoring 3-2. The match which was organized in series of England premier League championship ended winning by Manchester United. The scorer of Red Devils were Chris Smulings, Wayne Rooney and Hul city Defender

هال سیتی 2-3 منچستریونایتد

شیاطین سرخ توانستند هال سیتی را با نتیجه 3-2 شکست دهند. این مسابقه که از سری رقابت های لیگ برتر انگلستان هفته 18 به میزبانی هال سیتی برگزار شد با پیروزی منچستر یونایتد به پایان رسید. گلهای منچستر یونایتد را اسمالینگ و رونی و مدافع هال سیتی به ثمر رساندند.

پرسپولیس با تک گل خلعتبری صدرنشین ماند

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان صدرنشینی را حفظ کرد. در هفته بیستم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سرخپوشان با این برد 39 امتیازی شدند و صدر جدول را حفظ کردند. به گزارش فارس، محمدرضا خلعتبری در دقیقه 10 روی پاس عمقی پیام صادقیان در محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد که در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان حریف با یک ضربه دقیق گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 49 ضربه پیام صادقیان به تیرک دروازه‌ ملوان خورد. بعد از این حمله بازیکنان ملوان حملات زیادی روی دروازه پرسپولیس انجام دادند. محمدرضا اکبریان داور مسابقه به سیدمهدی سیدصالحی و محسن بنگر از پرسپولیس و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد. با این باخت هم ملوان 27 امتیازی باقی ماند. این چهارمین برد متوالی پرسپولیس در این فصل است.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، بنگر، سید جلال حسینی، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محسن مسلمان( از دقیقه 90+1 حمید علی‌عسگر)، پیام صادقیان( از دقیقه 73 محمد نوری)، مهدی سیدصالحی( از دقیقه 90 فرزاد حاتمی) و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: علی دایی

ترکیب ملوان:

صادقی، مازیار زارع، کوروشی، سید صالح آهی، عزیز معبودی، مهدی شیری، سعید یوسف‌زاده، امیر حسین فشنگچی( از دقیقه 76 میلاد زنیدپور)، ثاقبی،  سهیل رحمانی ( از دقیقه 46 محسن یوسفی)و سیدجلال رافخائی( از دقیقه 83 مهدی دغاغله).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

پیروزی رئال برابر والنسیا در دقایق پایانی

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید. به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته هفدهم لالیگا اسپانیا، از ساعت 23:30 شب گذشته دو دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال والنسیا در ورزشگاه خانگی خود مستایا میزبان رئال مادرید بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود قوهای سپید مادرید به پایان رسید. آنخل دی‌ماریا در دقیقه 28 و کریستیانو رونالدو 40 و خوزه رودریگز 82 برای رئال در این دیدار گلزنی کردند و پیاتی در دقیقه 34 و جرمی متئو 62 برای خفاش‌ها (لقب والنسیا) گلزنی کردند. رئال با این پیروزی 41 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و والنسیا در امتیاز 20 باقی ماند.

منبع: ورزش3