اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی
اشاره eshare

اشاره eshare

شخصی علمی فرهنگی ورزشی تفریحی

تداوم صدرنشینی پرسپولیس باپیروزی مقابل سایپا

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست سایپا صدرنشینی خود را حفظ کرد. پرسپولیس از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 10 هزار تماشاگر ( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم سایپا رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
محسن مسلمان در دقیقه 73 روی سانتر ارسالی پیام صادقیان با یک ضربه سر از داخل شش قدم گل پرسپولیس را به ثمر رساند. سرخپوشان با این گل سه امتیازی صدرنشینی خود را حفظ کردند. محمدرضا ناصحی در دقیقه 13 مسابقه از پشت محوطه جریمه شوت زد که توپ او به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به بیرون رفت. دیدار دو تیم در نیمه اول خیلی جذاب نبود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. البته بازیکنان سایپا دو سه شوت به سمت دروازه پرسپولیس زدند. در مجموع بازی در نیمه اول خیلی سرد و بی‌روح بود. بارش برف از دقیقه 15 مسابقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نیمه دوم بارش برف قطع شد.
در دقیقه 45+1 سجاد شهباز‌زاده در صحنه تک به تک با نیلسون توپ را به بالای دروازه پرسپولیس زد و بهترین فرصت گلزنی سایپا را از دست داد. پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بازی در شروع نیمه دوم سرعت بیشتری گرفت. در دقیقه 50 شوت پیام صادقیان به تیرک افقی به تیرک افقی سایپا خورد و به بیرون رفت. حسین زرگر داور مسابقه به محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. در دقیقه 55 شوت محسن مسلمان را محمدباقر صادقی دروازه‌ بان سایپا به خوبی مهار کرد. در دقیقه 75 شوت پیام صادقیان به تیرک درواز‌ه سایپا برخورد کرد. با این برد پرسپولیس 36 امتیازی صدرنشینی را حفظ کرد و و سایپا 25 امتیازی باقی ماند. پرسپولیس با این برد شکست یک بر صفر را جبران کرد. 

*ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری ، محسن مسلمان، پیام صادقیان( از دقیقه 90+ 3 محمد نوری)، سیدمهدی سیدصالحی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی) و محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 90+1 حمید علی عسگر).

سرمربی: علی دایی



*ترکیب سایپا:

محمدباقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، مهدی جعفرپور( از دقیقه 55 ابراهیم‌ صادقی)، محمدرضا ناصحی( از دقیقه 69 محسن ارزانی)، کاوه رضایی و سجاد شهباززاده( از دقیقه 77 علی یونسی)

سرمربی: انگین فیرات



منبع: ورزش3

پیروزی شیاطین سرخ پس از 4 هفته ناکامی

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) یک دیدار در ورزشگاه ویلاپارک برگزار شد که در آن استون ویلا میزبان منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود و برابر این تیم با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.


به گزارش تسنیم،در این دیدار که منچستریونایتد یکی از بازی‌های خوب فصل خود را به نمایش گذاشت و تیم هجومی‌ میدان بود،‌ دنی ولبک، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ 15 دقیقه پس از به صدا در‌ آمدن سوت آغاز بازی گل نخست را به ثمر رساند. تنها 3 دقیقه بعد از به ثمر رسیدن این گل بود که ولبک بار دیگر برای منچستریونایتد گلزنی کرد و اختلاف را به 2 گل افزایش داد. پس از این گل فشار استون ویلای میزبان برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ بیشتر شد اما در نهایت بازی به همین 2 گل در نیمه نخست به پایان رسید.


در نیمه دوم یونایتد بار دیگر بازی را هجومی آغاز کرد و 7 دقیقه بعد مزد حملاتش را با گلی که تام کلورلی از زاویه بسته به ثمر رساند گرفت تا پیروزی شیاطین سرخ تقریباً قطعی شود. استون ویلا بار که دیگر چیزی برای از دست دادن نمی‌دید سراپا حمله شد و تمام بازیکنان یونایتد را به حضور در نیمه خود وادار کرده بود هرچند این حملات فایده‌ای نداشت و یونایتد 3 امتیاز را از آن خود کرد.


شاگردان دیوید مویس با 3 امتیاز این بازی که هفتمین پیروزی فصل‌شان در لیگ برتر در آن رقم خورد، 25 امتیازی شدند و جای ساوتهمپتون را در رده هشتم جدول رده‌بندی گرفتند.

با پیروزی قاطعانه منچستریونایتد مقابل استون ویلا هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پیگیری شد.


Perspolis 6-0 Mes

Perspolis won Mes by scoring 6-0.The Match which was organized in series of Iranian premier league (Khalij Fars cup) ended winning by perspolis. The scorers of the match were Mohsen Mosalman, Mehrdad Kafshgari in first-half and Mohammadreza Khalatbari (Penalti) ,Seyyed Mehdi Seyyed Salehi, Payam Sadeghian and Farzad Hatami in second half-time. Thus, Perspolis achieved 33 points by winning the match

پرویز سوبله چوبله 6تایی شد

تیم فوتبال پرسپولیس توانست تیم فوتبال مس را با نتیجه 6-0 شکست دهد. این مسابقه که از سری رقابت های لیگ برتر (جام خلیج فارس) هفته هجدهم برگزار شد با برتری تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید. گل های این دیدار را محسن مسلمان و مهرداد کفشگری در نیمه اول و محمدرضا خلعتبری ( از روی نقطه پنالتی)، سید مهدی سید صالحی، پیام صادقیان و فرزاد حاتمی در نیمه دوم به ثمر رساندند. 

 

در این دیدار پرویز مظلومی به علت اخلال در جریان بازی پس از به ثمر رسیدن پنالتی پرسپولیس از بازی اخراج شد و نتوانست تیمش را در نیمه دوم همراهی کند. بدین ترتیب پرسپولیس با این پیروزی 33 امتیازی شد.

پیروزی پر گل بایرن مونیخ در خانه وردربرمن

پانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان با پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه وردربرمن پیگیری شد. در حساس‌ترین دیدار امروز تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه وزر به مصاف وردربرمن رفت که موفق شد با نتیجه 7 بر صفر میزبان خود را درهم بکوبد. برای بایرن مونیخ در این بازی خارج از خانه که در حضور بیش از 42 هزار تماشاگر برگزار شد، آسانی مولونگوتی (21 - گل به خودی)، دنیل فن‌بویتن (27)، فرانک ریبری (38 و 88) توماس مولر (68) و ماریو گوتسه (90 و در دقایق تلف شده) موفق به گلزنی شدند.

بایرن مونیخ با این پیروزی 42 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود در صدر جدول بوندس‌لیگا با بایرلورکوزن، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش را به عدد 7 رساند، لورکوزنی که از ساعت 21 امشب در آخرین دیدار روز دوم از هفته پانزدهم بوندس‌لیگا در خانه بورسیادورتموند به میدان می‌رود.
منبع: ورزش3

Perspolis 2-1 Zobahan

Perspolis won Zobahan by scoring 2-1. The match which was organized in series of Iranian Premier League (Khalij Fars cup) in Azadi stadium week 17th ended winning by Perspolis. The scorer of the match were Mohammad Reza Khalatbari (2goals) for Perspolis and Ghasem Haddadifar for Zobahan. At the end, Mohammadreza Khalatbari  was selected as man of the match and Ghasem Haddadifar was selected as ethic man of the match

پرسپولیس 2-1 ذوب آهن

تیم فوتبال پرسپولیس توانست تیم فوتبال ذوب آهن را با نتیجه 2-1 شکست دهد. این مسابقه که از هقته هفدهم رقابت های لیگ برتر (جام خلیج فارس) به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد با برتری پرسپولیس به پایان رسید. گل های این دیدار را محمدرضا خلعتبری (2گل) برای پرسپولیس و قاسم حدادی فر برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

در این مسابقه محمدرضا خلعتبری بهترین بازیکن میدان و قاسم حدادی فر بهترین بازیکن اخلاق انتخاب شد. بدین ترتیب پرسپولیس با این برد 30 امتیازی شد و در تعقیب تراکتورسازی برای صدرنشینی در مکان سوم جدول قرار گرفت.

Tractor 2-1 Gostaresh Foolad

Tractorsazi won Gostaresh Foolad by scoring 2-1. The match which was organized in series of Iranian premier League(Khalij Far Cup) in week 17th ended winning by Tractorsazi. The match which was followed in middle of the field in first-half continued with attactive play of Tractorsazi. The scorers of the match were Kazemiyan, Kiani for Tractorsazi and Naghizadeh for Gostaresh Foolad. Thus, Tractorsazi remained as leader in championship ny winning the match and hoped to be champion at the end

تراکتور 2-1 گسترش فولاد

تیم فوتبال تراکتورسازی توانست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را در شهرآورد تبریز شکست دهد. این مسابقه که از هفته 17 رقابتهای لیگ برتر (جام خلیج فارس) در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد با پیروزی تراکتور به پایان رسید. این بازی که در نیمه نخست در میانه میدان دنبال می شد، در نیمه دوم با بازی هجومی تراکتور همراه بود. گل های این دیدار را کاظمیان و کیانی برای تراکتورسازی و نقی زاده برای گسترش فولاد به ثمر رساندند.

بدین ترتیب، تراکتورسازی با این پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کرد تا به قهرمانی در این فصل امیدوار باشد.

پیروزی بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان

تیم فوتبال بایرن مونیخ به مرحله بعدی جام حذفی آلمان صعود کرد. در مهم‌ترین مسابقه جام حذفی آلمان تیم فوتبال آگسبورگ از بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی می‌کرد. به گزارش فارس،این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت. روبن در دقیقه 4 و مولر 78 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند.

پیروزی پرگل رئال با هت‌تریک گرت بیل

تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش ستاره ولزی خود به پیروزی پرگل دست یافت. در یک دیدار دیگر از هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از وایادولید پذیرایی می‌کرد.

به گزارش فارس، این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود رئال مادرید و با درخشش و هت‌تریک گرت بیل ستاره ولزی و گرانقیمت‌ترین فوتبالیست جهان به پایان رسید. رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در این دیدار در لیست 18 نفره قرار نداشت.
گرت بیل در دقیقه 33 و کریم بنزما 36 در نیمه اول برای قوهای سفید مادرید گلزنی کردند تا در نیمه نخست رئالی‌ها 2 بر صفر پیروز شوند. در نیمه دوم گرت بیل دوباره در دقیقه 64 برای رئال گلزنی کرد تا نتیجه 3 بر صفر شود. ستاره ولزی در دقیقه 89 نیز گل سوم خود و گل چهارم رئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این پیروزی 37 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط آبی اناری‌هاست که باید در خانه بیلبائو به مصاف این تیم بروند.

Roben 2-0 Davari

Bayern Munich won Eintracht Brainswag by scoring 2-0. The match which was organized in week 14th of Bundesliga ended winning by Bayern Munich. The scorer of the match was Arjen Roben. Thus, Bayern kept its leading position and non-loosing record

روبن 2-0 داوری

تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست تیم فوتبال اینتراخت براینشوایگ را با نتیجه 2-0 شکست دهد. این مسابقه که از هفته چهاردهم رقابتهای بوندسلیگای آلمان به میزبانی بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار شد با پیروزی بایرن مونیخ به پایان رسید. گل های این دیدار را آرین روبن در نیمه نخست به ثمر رساند.

بدین ترتیب با این پیروزی بایرن مونیخ صدر نشینی خود و رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ نمود.

Tractor 1-0 Perspolis

Tractorsazi won perspolis by scoring 1-0. The match which was organized in week 16th of Iranian premier league in Yadegar Emam stadium of Tabriz ended winning by Tractorsazi. The scorer of the match was Karim Ansarifard in first half-time

تراکتور 1-0 پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتورسازی توانست تیم فوتبال پرسپولیس را با نتیجه 1-0 شکست دهد. این مسابقه که از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد با پیروزی تراکتورسازی به پایان رسید. تک گل این دیدار را کریم انصاری فرد در نیمه اول برای تراکتور سازی به ثمر رساند.

بدین ترتیب تراکتورسازی با این برد با 29 امتیاز موقتا در صدر جدول رقابتها قرار گرفت.

رئال‌مادرید 4 – گالاتاسرای یک

رئال مادرید در غیاب کریستیانو رونالدو به مصاف گالاتاسرای رفت . البته درست است که رونالدو در این دیدار غایب بود اما 45 هزار هوادار رئالی در اقدامی جالب تصمیم گرفتند تا در دقیقه 77 به خاطر شماره پیراهن رونالدو ماسک این بازیکن را روی صورت خود بگذارند تا به نوعی از ستاره تیمشان در آستانه معرفی بهترین بازیکن دنیا تقدیر کنند. رئالی ها همچنین بنر بزرگی از این بازیکن در ورزشگاه آماده کردند که پیش از مسابقه آن را برافراشتند. بازی در این دیدار بسیار فیزیکی و سریع دنبال شد تا اینکه سرخیو راموس در دقیقه 27 در پی خطای بد روی امیت بولوت اخراج شد .این هفدهمین اخراج مدافع اسپانیایی در رئال مادرید بود. راموس رکورد دار دریافت کارت قرمز در تاریخ رئال مادرید است . نزدیک ترین فرد به او فرناندو هیرو است که 12 کارت قرمز دریافت کرده است. گرت بیل هنر خود را برای رئال مادرید روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 27 نشان داد تا رئال مادرید 10 نفره از حریف خود پیش بیفتد اما خوشحالی رئالی‌ها زیاد طول نکشید و امیت بولوت موفق شد خیلی زود گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. تیم 10 نفره رئال‌مادرید در دقیقه 51 به گل دوم خود نیز دست یافت. آروالو آربلوآ موفق شد روی پاس زیبای مارسلو برزیلی گلزنی کند تا بازی 2 بر یک به سود رئال‌مادرید شود. به نظر قرار است هر نتیجه‌ای که در دیدار یوونتوس رقم می خورد در این دیدار نیز رقم خورد. آنخل دی‌ماریا موفق شد گل سوم رئال مادرید را به زیبایی به ثمر برساند تا رئالی‌های حاضر در ورزشگاه سر از پای نشناسند. خوشحالی رئالی‌ها در ادامه بیشتر هم شد. ایسکو جوان در دقیقه 81 بار دیگر گلزنی کرد تا رئال 4 بر یک به پیروزی برسد. این دهمین گل رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر گالاتاسرای ترکیه بود.

منبع: ورزش3

بایر لورکوزن صفر – منچستر‌یونایتد 5

منچستر‌یونایتد در دیدار حساس این گروه در حالی که روبین فان‌پرسی را در اختیار نداشت به دیدار بایر لورکوزن رفت. مویس در این دیدار رایان گیگز را در آستانه تولد 40 سالگی‌اش در ترکیب منچستر‌یونایتد قرار داد. شیاطین سرخ که برای صعود از این گروه به 3 امتیاز این دیدار سخت نیاز داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 22 با ضربه دقیقه آنتونیو والنسیا به گل نخست دست یافتند. 8 دقیقه بعد منچستری‌ها به گل دوم خود دست یافتند . امیر اسپاییچ این بار به اشتباه روی ضربه وین رونی دروازه خودی را باز کرد.از نکات جالب این دیدار حضور سر آلکس فرگوسن در ورزشگاه بود که موقع گلزنی تمیش مانند روز‌هایی که سرمربی این تیم بود به خوشحالی می‌پرداخت. منچستر‌یونایتد که شباهتی با بازی این هفته خود برابر کاردیف نداشت موفق شد در دقیقه 65 گل سوم خود را با ضربه‌ی جانی اوانس پیش تاخته به ثمر برساند. این پایان کار نبود و کریس اسمالینگ موفق شد در دقیقه 77 گل چهارم را برای مهمان به ثمر برساند . منچستری‌ها در ادامه دست از تلاش برنداشتند و موفق شدند گل پنجم را نیز به ثمر برسانند. این بار نانی بود که توانست گلزنی کند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا حاصل شود .منچستر‌یونایتد با برتری 5 بر صفر برابر بایر لورکوزن توانست صعود خود را از این گروه به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

منبع: ورزش3

پیروزی بایرن‌مونیخ مقابل زسکا در مسکو

با شکست زسکا مسکو مقابل بایرن مونیخ، صعود آبی‌های منچستر به دور حذفی قطعی شد. از شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یک دیدار گروه چهارم از ساعت 20:30 در روسیه برگزار شد و زسکا مسکو روسیه میزبان مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ بود.

به گزارش فارس، این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

روبن در دقیقه 17، گوتسه 56 و مولر 65 (پنالتی) برای بایرن در این مسابقه گلزنی کردند و تک گل زسکا را هوندا 62 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این دیدار صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده بودند در حالی با خیالی آسوده به مصاف حریف روس خود رفتند که در مسکو با زمینی یخ زده مواجه شدند اما حتی زمین یخ‌زده هم مانع پیروزی شاگردان گواردیولا نشد تا بایرنی‌ها ضمن پیروزی در این دیدار موجب صعود آبی‌های منچستر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هم بشوند.

بایرن با این برد 15 امتیازی شد و صدرنشین مطلق این گروه لقب گرفت و زسکا مسکو در امتیاز 3 باقی ماند.


منبع: ورزش3

برتری ستارگان میلان مقابل پرسپولیس

تیم ستارگان میلان در دیداری دوستانه و خاطره‌انگیز مقابل پیشکسوتان پرسپولیس به پیروزی رسید. دیدار دوستانه ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس از ساعت 15 و 10 دقیقه( با 10 دقیقه تاخیر) در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه سه بر یک به سود میلان به پایان رسید.

به گزارش فارس،دانیل ماسارو در ثانیه 48 در موقعیت تک به تک با بهروز سلطانی قرار گرفت و با یک ضربه فنی گل اول میلان را به ثمر رساند.

در دقیقه50 کریستین لانتیونیتی روی یک ضربه کرنر ارسالی با یک ضربه سر گل دوم میلان را زد.

در دقیقه 66 استفانو ارانیو با یک ضربه چیپ از داخل محوطه جریمه گل سوم میلان را زد.

در دقیقه 26 ناصر محمد خانی با یک پاس به عقب خوب توپ را به علیرضا امامی‌فر رساند و این بازیکن با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

رضا شاهرودی در دقیقه 2 مسابقه به دلیل کشیدگی عضله پشت پا مصدوم و تعویض شد و به جای او علیرضا امامی‌فر به میدان آمد.

بعد از گل میلان بازیکنان پرسپولیس تلاش کردند خود را به دروازه‌ میلان نزدیک کنند.

در دقیقه 15 مسابقه برخورد شدید کریم باقری و گتوزو پشت محوطه جریمه پرسپولیس باعث مصدومیت جزیی بازیکن میلان شد.

در دقیقه 24 حمید استیلی تکل خشنی روی پای کاربونه زد که باعث مصدومیت این بازیکن شد و او از میدان خارج شد و دنیتنوتی به جای او در ترکیب میلان قرار گرفت.

دیدار دو تیم بسیار جدی بود و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و گاهی‌ اوقات نیز برخوردهایی نه چندان دوستانه بین بازیکنان دو تیم ایجاد می‌شد.

در دقیقه 32 مهدی مهدوی‌کیا به جای فرشاد پیوس به میدان آمد و پیراهن شماره 17 را دوباره از پیوس گرفت.

محمد پنجعلی هم در حرکتی نمادین بازوبند کاپیتانی را به بازوی مهدوی‌کیا بست.

بازیکنان پرسپولیس به ویژه آنهایی که قدیمی‌تر بودند مثل فرشاد پیوس و پنجعلی بدن‌هایشان روی فرم نبود ولی بازیکنان میلان بدن‌های آماده‌ای داشتند.

در نیمه دوم که ترکیب پرسپولیس تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جوانتر به میدان آمده بودند، پرسپولیس تهاجمی بازی را آغاز کرد.

علی انصاریان و رافت دو موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.

مسعود مرادی داور مسابقه به پنجعلی از پرسپولیس و کریستین لانیتونیتی از میلان کارت زرد نشان داد. مرادی هم یک داور پیشکسوت است که در سال 2003 عنوان برترین داور آسیا را هم ازآن خود کرد.

این شکست پرسپولیس شاید شیرین‌ترین و تاریخی‌ترین باخت برای هواداران پرسپولیس باشد. آنها در این بازی ستارگان محبوب خود در دهه‌های قبل در پرسپولیس و میلان را تماشا کردند. این بازی نوستالژیک به بهانه خداحافظی مهدوی‌کیا برگزار شد. مسابقه‌ای خاطره‌انگیز و لذت بخش.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:

بهروز سلطانی، پژمان جمشیدی، محمد پنجعلی، کریم باقری، حمید درخشان، رضا شاهرودی( از دقیقه 2 علیرضا امامی‌فر)، مرتضی فنونی‌زاده، فرشاد پیوس( از دقیقه 32 مهدی مهدوی‌کیا)، محسن عاشوری، حمید استیلی و ناصر محمدخانی( از دقیقه 30 مرتضی کرمانی مقدم)

سرمربی: علی پروین

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:

وحید قلیچ( از دقیقه 59 نیما نکیسا)، محمد پنجعلی( از دقیقه 58 یونس باهنر)، علی انصاریان، علیرضا امامی‌فر( از دقیقه 69 رحیم یوسفی)، پژمان جمشیدی( از دقیقه 58 مهرداد میناوند)، رضا جباری( از دقیقه 65 پایان رافت)، مهدی مهدوی‌کیا، بهنام ابوالقاسم‌پور، مرتضی کرمانی مقدم( از دقیقه 63 ادموند بزیک)، حسن شیرمحمدی( از دقیقه 75 مجتبی محرمی)، مهدی تارتار ‌

ترکیب ستارگان آث میلان:

سباستین روسی( از دقیقه 46 سیمونه براگیلو)، فرانکو باره‌سی، بوبان( از دقیقه 52 ابراهیم‌با)، کاربونه( از دقیقه 24 کریستین لانتیونیتی) استفانو اودو، آلبرگیو امانی، گتوزو، مالدینی، ماسیمو، ماسارو، دانیل سیمیچ( از دقیقه 56 پانکارو)

سرمربی: فرانکو باره‌سی

منبع: ورزش 3

پیروزی میلان در اسکاتلند

تیم فوتبال آث میلان توانست تیم فوتبال سلتیک را با نتیجه 3-0 شکست دهد. این مسابقه که از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی سلتیک در اسکاتلند برگزار شد با پیروزی میلان به پایان رسید. گل های این دیدار را کاکا زاپاتا و بالوتلی به ثمر رساندند.

 بدین ترتیب، میلان در گروه خود 8 امتیازی شد و پایین تر از بارسلونای 10 امتیازی صدرنشین در مکان دوم جدول قرار گرفت و شانس خود برای صعود به دور بعدی رقابت ها را افزایش داد.

پیروزی پرگل رئال مادرید در خانه آلمریا

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به پیروزی پرگل دست یافت. در یک دیدار از هفته چهاردهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال آلمریا میزبان رئال مادرید تیم سوم جدول رده بندی بود که این مسابقه با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود قوهای سپید به پایان رسید.

رونالدو همچون هفته‌های اخیر که برای تیمش گلزنی می‌کند، در این دیدار نیز گلزنی کرد و در دقیقه 3 گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

بنزما 61، گرت بیل 72، ایسکو 74 و موراتا 80 دیگر گل‌های رئال در این دیدار را به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، رئال مادرید با این برد 34 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: ورزش 3

شکست سنگین دورتموند مقابل بایرن

تیم فوتبال دورتموند در ورزشگاه خانگی خود متحمل شکستی سنگین شد. در حساس‌ترین مسابقه از هفته سیزدهم بوندس لیگا آلمان از ساعت 21:00 تیم‌ فوتبال بروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن مونیخ بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

به گزارش فارس، گوتسه در دقیقه 66، روبن 85 و مولر 87 برای بایرن گلزنی کردند تا دورتموند شکستی سنگین را در ورزشگاه خانگی خود تجربه کند.

بایرن با این برد 35 امتیازی شد و فاصله خود با دورتموند را به 7 امتیاز افزایش داد.

منبع: ورزش 3